Seria Prawa Designu, Mody i Reklamy
Tom 11
French Copyright Law and the pursuit of fashion elegance: protection of fashion design
Dostęp:
Tom 10
French Copyright Law and the pursuit of fashion elegance: lost jewels of haute couture
Dostęp:
Vol. IX.
Zarządzanie ciągłością produkcji w kryzysie. Procedury prawne na przykładzie branży odzieżowej
Tom VIII.
Fashion Industry copes with Covid-19.
A Legal, Technological
and Sociological Reflection
Dostęp:
Tom VII.
Część 3.
Moda i design w świecie COVID-19 Koronakryzys przyczynkiem do refleksji prawniczej, technologiczneji socjologicznej
Dostęp:
Tom VI.
Część 2.
Moda i design w świecie COVID-19 Koronakryzys przyczynkiem do refleksji prawniczej, technologiczneji socjologicznej
Dostęp:
Tom V.
Część 1.
Moda i design w świecie COVID-19 Koronakryzys przyczynkiem do refleksji prawniczej, technologiczneji socjologicznej
Dostęp:
Tom II.
Znaczenie wyceny własności intelektualnej. Proving the Worth – Putting a Value on Intellectual Property
Dostęp:
Pozostałe publikacje
Routledge Books
Country of Origin Effect in International Business. Strategic and Consumer Perspectives
Dostęp:
Przegląd Ustawodawstwa Gospodarczego
A fashion brand caught in the crossfire.
A tale of the US Fashion Act, sustainability, consumer trends and their legal implications
Dostęp:
International Journal of Special Education
Digital Transformation – The “Design for All” Approach: European Accessibility for The Disabled
Dostęp: