LawInStyle

Centrum Prawa Designu, Mody i Reklamy

Seria Prawa Designu, Mody i Reklamy

Tom 11

French Copyright Law and the pursuit of fashion elegance: protection of fashion design

Dostęp:

Tom 10

French Copyright Law and the pursuit of fashion elegance: lost jewels of haute couture

Dostęp:

Vol. IX.

Zarządzanie ciągłością produkcji w kryzysie. Procedury prawne na przykładzie branży odzieżowej

Tom VIII.

Fashion Industry copes with Covid-19.
A Legal, Technological and Sociological Reflection

Dostęp:

Tom VII.

Część 3.
Moda i design w świecie COVID-19 Koronakryzys przyczynkiem do refleksji prawniczej, technologiczneji socjologicznej

Dostęp:

Tom VI.

Część 2. 
Moda i design w świecie COVID-19 Koronakryzys przyczynkiem do refleksji prawniczej, technologiczneji socjologicznej

Dostęp:

Tom V.

Część 1.
Moda i design w świecie COVID-19 Koronakryzys przyczynkiem do refleksji prawniczej, technologiczneji socjologicznej

Dostęp:

Tom IV.

Własność intelektualna
a dziedzictwo kulturowe

Dostęp:

Tom III.

Prawo designu i mody.
Kreowanie produktu

Dostęp:

Tom II.

Znaczenie wyceny własności intelektualnej.
Proving the Worth – Putting a Value on Intellectual Property

Dostęp:

Tom I.

Prywatność odkodowana.
Rozprawka o prawie i technologii
w świecie mody

Dostęp:

Pozostałe publikacje

Routledge Books

Intellectual Property Rights, Copynorm and the Fashion Industry

Dostęp:

Routledge Books

Country of Origin Effect in International Business. Strategic and Consumer Perspectives

Dostęp:

Przegląd Ustawodawstwa Gospodarczego

A fashion brand caught in the crossfire.
A tale of the US Fashion Act, sustainability, consumer trends and their legal implications

Dostęp:

Studia Prawnoustrojowe

‘Brand’ as a personal interest. Legal and economic insights

Dostęp:

International Journal of Special Education

Digital Transformation – The “Design for All” Approach: European Accessibility for The Disabled

Dostęp:

Przegląd Ustawodawstwa Gospodarczego

Dostęp:

Przewiń na górę